social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1403/2/12

10:28:0

26

اهداء خون مدیرکل و کارکنان استاندارد ایلام

مدیرکل استاندارد ایلام و جمعی از کارکنان این اداره کل، با هدف مشارکت در امر خدا پسندانه اهداء خون، در مرکز انتقال خون استان حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام، محمدی مدیرکل استاندارد ضمن نشست با عاصم آبادی مدیرکل انتقال خون استان اظهار داشت: انتقال خون نقش مهمی در انتقال زندگی به نیازمندان و بیماران ایفا می‌کند.
وی در ادامه گفت: استاندارد دارای وظایف متنوعی است که تحت عناوین استاندارد سازی، ارزیابی انطباق، تأیید صلاحیت و اندازه شناسی می‌باشد و امیدواریم که انجام این وظایف در رابطه با انتقال خون بتواند به استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت انتقال خون در استان کمک نماییم.
مدیرکل انتقال خون در ادامه این دیدار گفت: بسیاری از وظایف طبق روش‌های عملکردی استاندارد اجرا می‌گردد و در صورتی که کوچکترین خطایی در اجرای این دستورالعمل‌ها انجام شود با فرآیندهای ثبت انحراف و انجام اقدامات اصلاحی فرآیند ترمیم و تصحیح خواهد شد تا در نهایت تمامی پروسه‌ای که به محصول می‌انجامد در کنترل قرار گرفته و معتبر باشد.

عاصم آبادی در پایان یادآور شد: انتقال خون هزینه‌های بسیاری را برای رعایت استاندارد می‌پردازد و خوشبختانه این هزینه‌ها با الگوی رشد کیفیت نیز نسبت مستقیم داشته است و شاخص‌های انتقال خون ایران را در زمره برترین‌های منطقه و جهان قرار داده است.

تصاویر