social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1403/2/12

07:33:3

16

دیدار مدیرکل استاندارد استان ایلام با فرماندار چرداول

مدیرکل استاندارد استان ایلام به دنبال پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان همزمان با روز جهانی کارگر با فرماندار شهرستان چرداول دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، محمدی مدیر کل استاندارد، ضمن تبریک روز کارگر، این سربازان و جهادگران خط مقدم در عرصه تولید بیان داشتند: استاندارد یکی از مهمترین مؤلفه‌های موجود در جامعه بوده و با وجود مدیران کنترل کیفیت، کارگران و سربازان عرصه تولید، قطعا نقش اساسی را در ارتقاء سلامت و ایمنی جامعه در کنار معیشت و اقتصاد ایفا می کند.
در این دیدار، محمدی ضمن تشریح فعالیت‌های سازمان ملی استاندارد ایران، به ارائه گزارشی از اقدامات اداره کل در این شهرستان پرداخت و با بیان اینکه استاندارد حق مردم بوده و به‌منظور نظارت بر کیفیت کالا و خدمات مجری قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد می‌باشد افزود: فعالیت واحدهای تولیدیِ مشمول مقررات استاندارد منوط به دارا بودن پروانه کاربرد علامت استاندارد بوده و این اداره کل جهت کمک به امر رشد تولید با کیفیت، در کنار تولیدکنندگان خواهد بود.
محمدی در ادامه با اشاره به ضرورت ایجاد و فعال سازی دفتر نمایندگی استاندارد در شهرستان چرداول گفت: کاهش رفت و آمد صنعتگران و تولید کنندگان به مرکز استان، تسریع در پاسخگویی به مردم و تولید کنندگان مستقر در شهرستان‌ها، از جمله دلایل ایجاد اداره و نمایندگی اداره کل استاندارد ایلام در این شهرستان است.
در پایان این نشست علی محمدی فرماندار چرداول ضمن تشکر از اقدامات استاندارد استان، قول مساعد همکاری جهت افتتاح مکان اداری مناسب برای احداث دفتر نمایندگی استاندارد در این شهرستان، به منظور ارائه خدمات بهتر و سریعتر و نظارت دقیق تر در حوزه های ایمنی و سلامت مردم، داد.