دسترسی سریع

بیش از 6500 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه در سطح استان توسط اداره کل استاندارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام، مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام در گفتگو با خبرگزاری ایسنا، اقدامات استاندارد ایلام در دولت سیزدهم را تشریح کرد.
 مدیرکل استاندارد ایلام ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک به دولت مردان گفت: این اداره کل از شهریور ماه سال گذشته تا کنون بیش از 169 هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق صادر کرده که تمامی اين كالا ها تحت نظارت اداره استاندارد شهرستان مهران به كشور عراق صادر شده است.
وی افزود: در این مدت تعداد 1781 فقره پرونده صادراتی و وارداتی و تعداد 2207 مورد آزمون تعیین ماهیت کالاهای صادراتی نیز انجام شد.
مدیر کل استاندارد استان ایلام از بازرسی 712 مورد آزمون و علامت گذاری وسایل سنجش سبک در این مدت خبر داد و یادآور شد: 107 مورد بازرسی نیز از باسکول های ثابت همکف انجام شده است.
همتی در ادامه عنوان کرد: همچنین در این مدت74 مورد صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد، 34 مورد صدور گواهی تأییدیه تجهیزات بازی، 6527 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی و مراکز صنفی، 753 فقره نمونه برداری از مراکز تولید و عرضه کالا و 1004مورد بازرسی از نازل های عرضه سوخت مایع انجام شده است.
وی در پایان یادآور شد:  در ادامه فعالیت های این اداره کل، 370 فقره بازرسی فنی آسانسور  و صدور 148 مورد گواهی تأییدیه آسانسور، بیش از 14254نفرساعت آموزش به کارکنان و مدیران کنترل کیفیت و تمدید تأیید صلاحیت 46 مسئول کنترل کیفیت از دیگر اقدامات مهم این اداره کل در دولت سیزدهم بوده است.
a